onsdag 16. april 2008

Mareritt?

Dette er internt, men les og kommenter du også som ikke aner saken ;)

Den store legokloss-drømmen:

Ei venninne av meg, fortalte meg forleden dag, at hun hadde hatt den sykeste drømmen på lenge. Den hadde gått ut på at hun, og en LITT spesiel gutt, som vi alle vet hvem er, havnet til sengs.

Det har seg nå sånn at alle på skolen befant seg i denne drømmen, vi var samlet på fjellet i ei hytte. Noe alà den vi var på i Hemsedal.

- Ærlig talt, så var det ikke akkurat en dans på roser! Haha.

De hadde havnet til sengs, som sagt, og forspillet hadde gått fort for seg. Med alle klærene fjernet fra de kåte kroppene, kom det som et sjokk - Da denne keesen hadde den mest latterligste piercingen EVER, nemlig en LEGOKLOSS!
- En legokloss festet til kukhodet, ehm.. Litt skeptisk til den..

Venninna mi, som alikevel var så kåt, hoppet i det, og satte igang med en BJ. Det tok ikke lange stunden før dette ble en smuule ubehaglig, og hun endte med blod rennende ut av kjeften.

- Mindre digg, kan man si..

Etter en stund, hadde moren hennes - Som visst nok skulle være med på denne turen som en "foreldre representant", stormet uanmeldt inn på rommet, med alle lærerene bak ryggen, og med nesene sine innenfor døra - Hele gjengen!

Det beste med drømmen, som jeg kan huske jeg lo godt av selv, var kommentaren til moren: kjære deg, er ikke du sammen med med ***!?
- Sluttkommentaren til keesen, med den "fine" piercingen: Serri, du er det beste jeg har vært borti!

La meg si det sånn, det ble et vel og godt samtaleevne på skolen ;)

- Jeg gjentar ,dette er veldig internt. Såå, spar deg for det oppgitte trynet du sitter med nå. Forventer ikke at du skal skjønne driden ;D

2 kommentarer:

Ane Celine sa...

helt ærlig, den drømmen fikk jeg også høre, og jeg synes ikke den var så morsom..:P Greit, legokloss på pikken og legokloss i ræva.. whatever.. mye artigere å drømme ting som faktisk KAN skje i virkeligheten også.. ikke bare i drømmeland :P ;)

Oda Louise S. Haukaas sa...

hehe, det var litt sprøtt der og da, men ja, det var ikke såå hysterisk egentlig ^^ heha.